Welcome to NCT DREAM Official THwikis Channel

  • 30
  • 107 438 141

ความคิดเห็น

  1. Markéta Škuligová

    jaemin saying sexy every two seconds is exactly the content i've signed up for

  2. I hate my life

    I want to quickly upload ep 2, I can't wait to know who the spy is

  3. Alina Hary

    # NCT dream are so cute💖💖💖💖

  4. A kkrua

    hhhh

  5. Haseulloversmm

    dream keske arkadaslaeim olsa cok eglenirdim...

  6. Caruup p

    How can Jaemin be so pretty ;3;

  7. Choi Saphiia

    I will back here just comment cuz have exams

  8. coco lemon

    7 visuals! Legit!

  9. coco lemon

    The underrated sub unit of NCT and SMTOWN. I hope they will give thesw seven super visuals and super talented boys to shine. They deserve the fame and to be recognize. I see a big potential in this group. This group is the reason I watched KPOP again since the hiatus of 2ne1, because im a die hard fan of 2ne1 (BLACKJACK). I started stanning SM since 2007, when SUJU was starting.

  10. zephyr

    So.... the clues were there's "𝐉" in one of the spy's name while the other spy" 𝐂𝐚𝐧 𝐒𝐩𝐞𝐚𝐤 𝐌𝐨𝐫𝐞 𝐓𝐡𝐚𝐧 2 𝐋𝐚𝐧𝐠𝐮𝐚𝐠𝐞𝐬" Well....I'm guessing it's.... 𝐌𝐚𝐫𝐤 and 𝐉𝐚𝐞𝐦𝐢𝐧 'cause earlier, Mark just saw Jaemin's card but he didn't say anything. it can also be 𝐑𝐞𝐧𝐣𝐮𝐧 and 𝐌𝐚𝐫𝐤... 𝐌𝐚𝐫𝐤 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤 𝐄𝐧𝐠𝐥𝐢𝐬𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐊𝐨𝐫𝐞𝐚𝐧 𝐑𝐞𝐧𝐣𝐮𝐧 𝐡𝐚𝐬 "𝐉" 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤 𝐊𝐨𝐫𝐞𝐚𝐧,𝐂𝐡𝐢𝐧𝐞𝐬𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐥𝐢𝐥 𝐛𝐢𝐭 𝐨𝐟 𝐄𝐧𝐠𝐥𝐢𝐬𝐡. There's a high chance of these three: JAEMIN MARK RENJUN

  11. o o

    2:08. 2:17

  12. Charlize Sapigao

    7DREAM MISSING HOURS

  13. Charlize Sapigao

    sanaol love

  14. Jaena

    This video shows us even more how very smart Haechan is And i love it Especially between 18:39 - 18:54

  15. Charlize Sapigao

    MY WHOLE EXISTENCE IS JUST WAITING FOR THE NEXT PART OF THIS LMAO

  16. o o

    10:49. 지성아 이게 왜 머리 감겨주는거야? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  17. sehun angga

    He is so unprofesional lately🤷‍♂

  18. sehun angga

    I know Jaemin is introvert, but I think he should be profesional

  19. ᄋ야

    이거 누구네 아이돌 방송 따라하는 느낌이네 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ㅋㅍㅋㅋ

  20. Asti Ananta

    anj semua berteori ak hanya menyimak

  21. pandanim

    I think the spy is Jaemin and Renjun or Mark

    1. zephyr

      I think so too

  22. aya channa

    Chenle trying so hard to convince them that he's gotten better at these kind of games makes him obviously not the spy😭😭

  23. Phoebesamsu

    The way dreamies just reading the script 😅🤣

  24. Eyanna Bannister

    i am very addicted....

  25. armystayblink 7

    7:37 i’m pretty sure Mark saw Jaemin’s card. Idk if he kept quiet because Jaemin is innocent or because he’s a spy as well. I mean Mark speaks two languages fluently. Jaemin also has a J in his name...something about this seems very suspicious to me 🤨

    1. zephyr

      Right??? Mark saw Jaemin's card but he didn't say anything...and Jaemin was sooooo~ literally soooooo quiet the whole time...we dunno if they are the spies.

  26. Flare

    18:39 haechan sexy brain😌

  27. Tiffany Li

    IS THIS WHERE THE HAECHAN MEME CAME FROM 😭

  28. maggolii

    While watching again because I was bored and loved this video, at 5:01 the background with Dream Love turned me back to the Haechan's NCT DREAM THE LOVE quote. Idk whether editors thought about this or not :)

  29. coup' tif

    I laughed soooooo hard hahahah That was hilarious !

  30. mimi baby

    i think that the spy is mark like even if they dont show us the cards its too obvious omg, and jisung?? nah look at JAEMIN i know hes quiet BUT HES TOO QUIET NOW , or jeno too, mhmm

  31. Onih 8

    90s love 79M

  32. Ratu T. Henanza

    it's mark and jaemin fs lol. idk tbh

  33. Sunset Lemonade

    I like how they make noises in every second of the filming

  34. glitter queen

    im literally so sure its renjun. mark my words

    1. Hoa Nguyên

      yes i also suspect renjun

  35. nana's coffee

    Jaemin seems like he just want to go home, or he doesn't care at all and he's just chilling. I love him haha.

    1. Coco Colo

      He was just not professional 😭

  36. nana's coffee

    No one: Not even Haechan: Chenle: *oH My GOd JiSuS ChrIsT*

  37. Luzita Walker

    no one: literally no one: jaemin 24/7: sExY

  38. nana's coffee

    No one: Everyone else: arguing and giving their opinions about who could be the spy. Jaemin: *sExY*

  39. renjun's fools cover

    pq no sabía de esto AAAA

  40. Deborah Lee

    this is such a good idea, whoever made this needs raise

  41. yume

    The audacity for jeno and jaemin to play with the camera like that. I feel so dizzy just to catch their beautiful face 😤

  42. jam jam

    I’m suspicious of Jeno, he’s pointing fingers and giggling to himself. Hmm

  43. yume

    Is it just me or jaemin looks so good here

  44. Serenity Kim

    I bet it's Jaemin

  45. ᄋᄀ

    ㅇ하 이거 누군지 안알려주고 보는 사람도 맞츄게 하는까 더 재밌다ㅋㅋㅋ개궁금

  46. jaesss

    this content make me overthinking TOO MUCH lol hahaha, it is like- i ve never been like this??? TAT. idk why but i think one of the spy is mark... and idk who is another one lol, hhhh all of them is kinda sus.

  47. reza taslim

    Oh my good ... Jisung and Renjun is good dancer . I love he's dance 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

  48. Fall in love with Jisung

    OMG!I love the way Jisung hug Haechan back when he hug Jisung,and the way Jisung looking at Haechan make me screams!Aaa!JiHyuck time

  49. นา มานา

    นานะน่ารัก

  50. reza taslim

    Salanghaeyo......... NCTDREAM 💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

  51. reza taslim

    Thank you so much ❤❤NCT Dream❤❤ for this video. I love you very much NCTDREAM ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  52. wonderland

    햇짠 안경미친거아냐....지송 너무 귀엽고 하 다들 너무 귀엽다고 사모예드 안경에 백금발,,, sexy

  53. lil lou

    아 이햇쨘~ 시작하자마자 쉬꾸뤙~ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  54. 이름앞에 t가 붙은 T-Rex 으르라라라라랄

    18:01

  55. Binn Jikookmin

    Oah, Na Jaemin was quiet in 1:55 :) from start to 1:55 he just laughed Actually sometime i can find who is the oldest in NCT Deam, Mark or Jaemin hahahaha

  56. 희희

    15:48 ㅅㅂ거실에서보다 소리 확줄였네 아 햇짠아 널 어쩌면 조으니..

  57. Ghea Sarania

    Jaemin and his biting lip habit is....sExYyy

  58. just a kid

    i come back here again to see director Mark, i find him so cool when he is being serious

  59. MARIA LIMA

    Renjun baby, I’m sorry 😂 Two or more languages with a J in the name, you are simply overqualified.

  60. S. Allfiyah

    Kayaknya Nana gak bisa jauh dari kata-kata sexy ya lol

  61. ini duku

    and why everyone focus on jaemin on the thumbnail????

    1. N Thapa

      Because he was too quiet

  62. deojaa

    jisung: aku mulu yang salah

  63. Nabila

    Sayang jaemin banyak-banyak<3

  64. Adwaita Sridhar

    Got my daily dose of markhyuck<333

  65. Adwaita Sridhar

    This video is now a source for markhyuck moments😌💚

  66. Adwaita Sridhar

    Got my daily dose of markhyuck<33

  67. Adwaita Sridhar

    This video is now a source for markhyuck moments😌💚

  68. ONE DAY

    Possible spy's : Mark(a strong contender cause he's already sus after he picks his role and he's pointing haechan as a spy when he should be the last one they could suspect based on the given hints) Jeno( he's quite flustered when he see his card and I think he already knows that mark is on his team. He's also more talkative and interrogative here unlike their last mafia game) Chenle( idk I just based on his reaction when he sees his card and if ever he's one of the spy then they should give him natural actor award) Renjun( I suspect him but idk what to say he's just so damn mesmerizing and handsome with eyeglasses)

  69. 세탁기

    10:25 찐으로 서운한 천러 귀여워

  70. mushroom

    Jaemin just chillin' and lowkey spyin' O.O

  71. Gunjan Parihar

    Renjun:.... Haechan: I agree

  72. T_Noer

    Dream still funny ever ㅋㅋㅋ

  73. Lee Rana Naifa

    Expresi Jaemin bilang Sexsi bikin gw bengek ya Allah 🤣🤣😭😭😄😄

  74. T_Noer

    This is so funny ㅋㅋㅋㅋㅋ

  75. Green Tee

    I think jaemin is lunatic too

  76. Dilla Hartanti

    Nana nge bug ya honey🤗

  77. J

    2:21 6:34 7:34 18:03

  78. RUFAIDA

    It's so funny how mark look confussed how to reacts when the dancer girls show up on the mv, he even glance at haechan but then haechan give no reaction at all and so focused on the mv🤣🤣🤣

  79. Lee Rana Naifa

    Weh ,Jaemin jadi Profresor Panggil aja Prof.Na Jaemin

  80. Chimchim

    Jaemin looks like he needs that americano with 8 shots of espresso stat